ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עורך דין מע"מ

ראשי / עורך דין מע"מ

זקוקים לעורך דין מע״מ מנוסה יוצא רשות המיסים? משרד אריאל נוטע מספק ייעוץ משפטי מקיף בתחום מס ערך מוסף.  עורך דין מע"מ מספק הן ליווי משפטי בהליכי ביקורות אזרחיים במע"מ וכן ללקוחות אשר חשודים בעבירות מע"מ יחד עם עבירות נוספות כגון: עבירות מס הכנסה ומכס, עבירות הלבנת הון, עבירות צווארון לבן ועבירות כלכליות נוספות.

היתרון הגדול של לקוחות משרדנו הוא היכולת לזכות בייצוג משפטי מקיף ומנוסה המגיע מתוך המערכת ובעל ידע רב בכל היבטי המיסוי והיבטי הדין בתחומי המסוי השונים.

עורך דין לענייני מע"מ עם ניסיון מתוך המערכת

כעורך דין למע"מ יוצא המערכת (כ-7 שנות עבודה ברשות המסים), יש לעו"ד אריאל נוטע את ההיכרות והיכולת להגיע לדמויות הרלוונטיות ובכך לחסוך זמן יקר ולעיתים אף עינוי דין הנובע מתהליכי הביקורת/חקירה המסועפים. 

כעורך דין שהוא גם כן רואה חשבון קל יותר לראות את התמונה הכוללת, ועל ידי כך היכולת לחסוך כסף ללקוח (באמצעות קיצור ההליך ועוד). כעורך דין לענייני מסים ורו"ח בעל ניסיון רב בתחום המסים, יש לעו"ד נוטע את המיומנות הנוספת בין היתר היכולת לקרוא להתמצא בדוחות כספיים, להבין את הנהלת החשבונות מעבר למספרים וכן לכרוך סוגיות סבוכות כגון השפעות השומה על ביטוח לאומי וכן על יתר הרשויות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שירותי ייעוץ משפטי בתחום מע"מ

ליווי בדיוני ביקורות מע"מ וכן השגה על שומות מע"מ

כל תחנת מע"מ איזורית, מחולקת למספר מחלקות. מחלקת הביקורת אשר בראשה עומד ראש תחום ביקורת (אשר כפוף לממונה התחנה), מהווה ערכאה מעין משפטית, באופן שאליו נשלחת ההשגה על השומה. על פי החוק ישנן מספר שומות: שומת מיטב שפיטה (תשומות או עסקאות) – שיוצאת כאשר אין הסמה דיונית בין העוסק לבין צוות המבקרים ישנן אף שומות "כפל מס" (לפי סעיף 50 לחוק מע"מ) ועוד. משרדינו מתמחה בדיוני שומה וכן בהשגות על שומות לראש תחום הביקורת.

ישנה חשיבות רבה לשכור עורך דין מע"מ אשר מתמקצע בחוק. מע"מ הינו מקור תקציבי משמעותי ביותר עבור מדינת ישראל ובהתאמה מתייחסת רשות המסים בכובד ראש לשומות אותן מוציאה לעוסקים.

עורך דין מע"מ

חשבוניות מס פיקטיביות

חשבונית מס פיקטיבית על פי הדין, הינה חשבונית מס, אשר אינה מייצגת באופן מדוייק את העסקה אותה מתיימרת לגלם החשבונית. כלומר, לא חייבת להיות חשבונית המס כוזבת לחלוטין על מנת להחשב פיקטיבית, אלא, מספיק שאחד הצדדים אינו הצד האמיתי לעסקה, או שמא הסכום הנקוב בחשבונית אינו מדוייק (מנופח) על מנת שתחשב פיקטיבית, ועוד כהנה וכהנה.

מבחינה מהותית, בהקשר למע"מ, המדינה פוסלת את החשבונית הפיקטיבית לחלוטין. כלומר, על קיזוז מס התשומות מחשבונית מס פיקטיבית, תצא שומת תשומות. בנוסף, ותלוי כמובן במספר גורמים, כגון היקף המע"מ אשר מגולם בחשבוניות הפיקטיביות ועוד, עשוי להפתח כנגד העוסק הליך פלילי. ראוי לציין, שלמבקרי מע"מ, בניגוד למפקחי מס הכנסה, ישנה סמכות מפורשת בחוק, לחקור באזהרה עוסקים החשודים בעבירות על חוק מע"מ.

כאשר מדובר בפרשיה רחבת היקף, יחל התיק בדרך כלל, במחלקות החקירות ולא במחלקות המע"מ האזרחיות. משרדינו מתמחה הן בייצוג חשודים בחשבוניות מס פיקטיביות והן במסגרת הליך אזרחי הנובע מחשבוניות מס פיקטיביות.

עורך דין לענייני מע"מ

ערעורי מס לבית המשפט

כאשר גם בהליך ההשגה הפנימי, מול ראש תחום הביקורת בתחנת המע"מ האיזורית, אין הסכמה על גובה השומה. ניתן להגיש לבית המשפט המחוזי ערעור מס בזכות. לא בנקל יטה בית המשפט לקבל את הערעור. יש צורך בבחינת אספקטים מגוונים בטרם יוגש הליך זה לבית המשפט המחוזי. על כל פנים, כדאי להסתייע בעו"ד אשר מכיר את המערכת על בוריה, על מנת שיתכלל את האלמנטים הקיימים וייעץ באם כדאי להגיש ערעור מס במקרה נדון. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ללא מחוייבות ולברר מול משרדינו היתכנות שכזו.

ערעורי מס לבית המשפט ​

מדוע לבחור עורך דין מע"מ יוצא המערכת?

כאשר במע"מ עסקינן, בין במישור האזרחי ובין בפלילי, יש לקחת בחשבון, שמס ערך מוסף, מקבל בדין התייחסות מאוד משמעותית. כוונתינו היא, שהעוסק אשר משלם מע"מ למדינה, רואים אותו כצינור להעברת כספים שאינם שייכים לו. על כן, מתייחסות רשויות המדינה לאכיפת חוק מעמ "בחרדת קודש" .ולחשוד בעבירה מתייחסות רשויות המדינה כעושה בכסף שאינו שייך לו. מכאן נגזרת ענישה משמעותית בעבירות מע"מ. כמי שעבד באגף המכס והמע"מ שנים, הן כחוקר פלילי והן כמבקר אזרחי, מכיר אני, ומבין את נקודת המבט של האגף. עובדה אשר עשוייה לסייע ללקוחותיי להגעת תוצאה מיטבית עבורם.

מדוע לבחור עורך דין מע"מ שהוא גם רואה חשבון?

כאשר אנו מדברים על שומות מע"מ, ומאחר ושיעור המע"מ נכון להיום הינו 17%, קל להבין שהשומות האזרחיות שתצאנה לעוסקים (בין מהליך ביקורת והן כתוצאה מהליך פלילי) תהיינה בשיעור כספי גבוה. כמי שעבד מספר שנים במשרד רו"ח מהביג – 4, והתמקצע לכל אורך הקריירה שלו בהיבטים החשבונאיים של משטר המס, מחזיק אני ביתרון יחסי משמעותי על פני עו"ד שאינם בקיאים ברזי המס כמי שהינו רו"ח ועו"ד.

עורך דין מסים אריאל נוטע

עורך דין לענייני מס ערך מוסף

מחפשים עורך דין מנוסה שיעזור לכם להתמודד עם מס ערך מוסף? אתם צריכים עורך דין שהוא גם רואה חשבון וגם משפטן חריף שבאמתחתו השכלה משפטית רחבה, ידע חשבונאי מקיף וניסיון מעשי בעבודה ברשות המיסים. עו"ד אריאל נוטע ייתן לכם ייעוץ משפטי מקיף בכל הנוגע למע"מ ולעבירות מע"מ וישתמש בידע שצבר בשנות עבודתו הרבות ברשות המיסים, כדי לסייע לכם בכל תהליך גם במשרדי מע"מ וגם בבית המשפט. בין שאתם זקוקים לליווי בפגישותיכם עם חוקרי ומבקרי מע"מ ובין שאתם זקוקים לייצוג בהליכי ביקורת אזרחיים, עו"ד נוטע יציע לכם שירות מקיף, ייעוץ ממוקד וליווי לכל אורך הדרך. אתם יכולים להסיר דאגה ולהישאר רגועים – מצאתם את הבית המשפטי החדש שלכם.

 

הידע המקצועי של עו"ד נוטע הוא היתרון הגדול שלכם

כדי שתוכלו לקבל ייצוג הולם ומסור בבית המשפט או בחקירות אזרחיות במשרדי מע"מ, לא די בידע עיוני. אף שעו"ד נוטע מציע ללקוחותיו שירות מיטבי המבוסס על השכלה עיונית רחבה בשני תחומי הידע המבוקשים ביותר בישראל – משפטים וראיית חשבון – הוא נהנה גם מניסיון מעשי רב שנים. וניסיון זה הוא היתרון הגדול שלכם. הייצוג המשפטי המסור שתקבלו מעו"ד נוטע נשען על הידע הרב שצבר בעבודת שטח מרובת שנים וגם על ניסיון מקצועי עשיר שנרכש בתקופת עבודתו באגף החקירות של רשות המיסים. כי אין ייצוג משפטי טוב יותר מייצוג של עורך דין ששימש חוקר ברשות המיסים, כדי לצלוח כל תהליך חקירה ולגבור על כל אתגר משפטי בנושאי מס ועבירות מס.

 

היכרות אישית וקרובה עם רשויות המס

לעו"ד נוטע היכרות אישית וקרובה עם מערכת רשויות המס בהיותו עובד רשות המיסים לשעבר עם ותק של שבע שנות עבודה בתפקיד חוקר ומבקר באגף מכס ומע"מ. עו"ד נוטע ניהל מאות חקירות כלכליות מורכבות ברשות המיסים ועבד בשיתוף פעולה מלא עם יחידות משטרה מובחרות. אז אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי ולליווי בהליכי חקירה מורכבים במשרדי מע"מ, אל תתפשרו על כל עורך דין. חפשו עורך דין מע"מ שמכיר את אגף החקירות של מע"מ לפני ולפנים, יודע איך החקירות מנוהלות ומבין מה דרוש כדי לצלוח אותן בקלות. חפשו את עו"ד אריאל נוטע.

 

מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין בענייני מע"מ?

אם קיבלתם זימון למשרדי מע"מ במסגרת הליכי ביקורת אזרחיים; אם אתם רוצה לערער על שומה; אם אתם חשודים בעבירות מע"מ, אתם צריכים להתייעץ עם עורך דין שמתמחה במע"מ. עו"ד נוטע ילווה אתכם בכל תהליכי הערעור, ייצג אתכם בחקירות וייתן לכם הגנה משפטית מלאה. אל תתמודדו לבד עם הרשויות ואל תסכימו לעבור תהליכי ביקורת או חקירות במשרדי מע"מ בלי הגנה מלאה מאיש מקצוע מיומן שהוסמך לכך. פנו למשרדו של עו"ד נוטע ותיהנו מניסיונו המקצועי העשיר.

 

מתמודדים עם חקירת מע"מ? אתם לא לבד

אם אתם יודעים שהתיק העסקי שלכם מבוקר ברשויות מע"מ, התקשרו אלינו. קיבלתם זימון לחקירה? אל תגיעו לחקירה לבד. עו"ד נוטע יקבל בשמכם את כל המידע הדרוש, יבחן את הנתונים, יכין את ההגנה המשפטית הנדרשת, ייעץ לכם בכל הנוגע להתנהלות העסקית העתידית שלכם וייצג אתכם בכל שלב גם בחקירה וגם בתהליך המשפטי שנלווה אליה. עו"ד נוטע ילווה אתכם בכל הדיונים הנדרשים בתהליך הביקורת, יערער בשמכם על שומות המע"מ שנקבעו לכם ויסייע לכם בתהליך המשפטי, בין שמדובר בכתב אישום שהוגש נגדכם ובין שמדובר בערעור שהגשתם לבית המשפט.

מתמודדים עם רשויות מע"מ? זה הזמן ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אריאל נוטע, הבית המשפטי החדש שלכם.  

אין חכם כבעל ניסיון - עורך דין מע"מ מומלץ

ברצוני להמליץ על אריאל, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. כאשר יש מקרים מורכבים שמגיעים אליי למשרד, אני יודע שיש כתובת שלא אהסס להפנות אליה - והיא אריאל נוטע.
המלצה על רואה חשבון עקיבא
רו"ח עמרי ביטס
אריאל נוטע הוא עורך דין וחשוב מכך - שותף לדרך. אריאל מלווה את המשרד שלי בתיקים מורכבים, ובכל משימה שנדרש אלייה - הוא עשה אותה על הצד הטוב ביותר ותוצאות לשביעות רצוננו. ממליצים בחום.
רו"ח עופר עקיבא
רו"ח עופר עקיבא
כאשר יש צורך בעורך דין אשר מכיר את המערכות, יודע איך הן עובדות מבפנים ויכול לבחור מתוך ארגז הכלים העמוק שלו את האסטרטגיה אשר תוביל את הלקוח להיות מרוצה מן התוצאה אז אריאל הוא הבחירה המושכלת.
עו"ד שרית אדוני אברהם
עו"ד שרית אדוני אברהם
לקריאה נוספת
הלבנת הון
הלבנת הון – לא מה שחשבתם

מה היא הלבנת הון? "הלבנת הון היא עשיית פעולה ברכוש, לעתים באמצעות המערכת הפיננסית, במטרה להטמיע רכוש, שמקורו בפעילות עבריינית, בתוך רכוש הנושא אופי חוקי

קרא עוד »