ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

ייעוץ משפטי בנושאי מסים ליחידים ותאגידים

ראשי / ייעוץ משפטי בנושאי מסים ליחידים ותאגידים

עורך דין ורו"ח אריאל נוטע, מעניק שירותים משפטיים מקיפים לתאגידים וליחידים בתחום המשפט המסחרי, בהליכי הרישום וההקמה של התאגיד או המיזם; ייעוץ וליווי בעת התקשרות בהסכמי שותפות ומייסדים, בדגש להשלכות מסוי, עריכת הסכמים מסחריים וליווי עסקאות – ייעוץ משפטי ואסטרטגי לתאגידים ולעצמאים. 

עורך דין ורואה חשבון יוצא רשות המסים

כעו"ד ורו"ח יוצא רשות המסים, זווית הראיה האסטרטגית שמספק עו"ד אריאל נוטע, הינה רחבה ומשמעותית עבור בעל עסק בתחילת דרכו, או בנוגע למיזם בתחילתו. 

היתרון הגדול של לקוחות משרדנו הוא היכולת לזכות בייצוג משפטי מקיף ומנוסה המגיע מתוך המערכת ובעל ידע וניסיון רב בכל היבטי המיסוי והיבטי הדין המשפטי.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שירותי ייעוץ משפטי בנושאי מיסוי תאגידים ויחידים

הסכמי מייסדים והסכמי שותפים​

הסכמי מייסדים והסכמי שותפים

כעו"ד ורו"ח, יש לי יתרון ביכולת לתכלל ולשקלל את האסטרטגיה, הן בהיבטים מיסויים והן בהיבטים מסחריים. לעיתים, חוסר שימת לב בניסוח הסכם המייסדים, עשוי להביא לתוצאת מס לא רצויה, או חיכוך עם רשויות המס. כמובן, הסכם המייסדים, אינו מוצג לרשויות ברמת העיקרון, אם כי, יתכנו מצבים בהם הסכם כאמור יתבקש על ידי הרשויות, יימסר, ועשוי להוביל למחלוקות בהיבטים שלא בהכרח נלקחו בחשבון מראש.

ליווי משפטי

ליווי משפטי שוטף

לליווי משפטי שוטף של חברות על ידי עו"ד שהינו רו"ח, ישנו יתרון מובנה. בעוד רואה החשבון המיצג יתמקד לרוב, בהיבטי מס כאלמנט העיקרי שעומד לנגד עיניו. עו"ד מלווה מקצועי במסים, רו"ח, יוכל לייעץ בפרספקטיבה רחבה יותר, הכוללת היבטים נוספים מעולמות המשפט השונים.

הסכם מייסדים סטארט אפ ויוזמות עסקיות

ליווי של יוזמות עסקיות

בהקשר ליוזמות עסקיות, שכוללות מספר שותפים, חשוב מאוד למסד את הקשר באופן מיטבי, להסכם המייסדים משמעות רבה. אם תרצו, מדובר בסוג של "הסכם ממון" אשר מטרתו הינה למקסם את הייציבות והבטחון של כל האחד מן הצדדים כלפי הצד השני. שכן, קשה לצפות מה יוליד יום, ואיך יתפתחו היחסים שבין המייסדים, זאת לאור שינויים חיצוניים או פנימיים למיזם.

מדוע לבחור עורך דין יוצא המערכת?

מניסיוני, כאשר אני מאזין ליזמים ובמיוחד בתחילת דרכן היזמית, שורר אצלם "חור שחור" בהיבטים של מע"מ, מס הכנסה וכאשר זה רלוונטי, גם בדיני המכס. יתרון יהא זה בידו של עורך הדין היועץ, ניסיון תוך מערכתי ברשות המסים. כאשר היועץ מגיע מתוך המערכת, דבריו לא ימסרו ללא בסיס ידע והבנה לכל הפחות באופן בו המערכת פועלת כמו גם שלדבריו יהיו תימוכין מן השטח. על כן, עולה הצורך ביועץ שהינו עו"ד יוצא המערכת.

מדוע לבחור עורך דין שהוא גם רואה חשבון?

בהיבט הייעוץ המשפטי בנושאי מסים על שלל סוגיהם, ברור אפוא כי שליטה בדיני המס, בפן החשבונאי והן בפן המיסויי הינה דרישה רלוונטית. עו"ד מקצועי לענייני מסים אשר בהשכלתו הינו רואה חשבון מוסמך בנוסף, ידע לשלב זוויות נוספות במסגרת תהליך הייעוץ. כעו"ד ורו"ח יוצא המערכת וכן יוצא משרד רו"ח גדול (ביג-4) יש לי את הכלים הנדרשים לספק ייעוץ וליווי איכותי ומקצועי.

עורך דין מסים אריאל נוטע

אין חכם כבעל ניסיון - עורך דין מומלץ

דירוג כובים
ברצוני להמליץ על אריאל, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. כאשר יש מקרים מורכבים שמגיעים אליי למשרד, אני יודע שיש כתובת שלא אהסס להפנות אלייה - והיא אריאל נוטע.
המלצה על רואה חשבון עקיבא
רו"ח עמרי ביטס
אריאל נוטע הוא עורך דין וחשוב מכך - שותף לדרך. אריאל מלווה את המשרד שלי בתיקים מורכבים, ובכל משימה שנדרש אלייה - הוא עשה אותה על הצד הטוב ביותר ותוצאות לשביעות רצוננו. ממליצים בחום.
רו"ח עופר עקיבא
רו"ח עופר עקיבא
כאשר יש צורך בעורך דין אשר מכיר את המערכות, יודע איך הן עובדות מבפנים ויכול לבחור מתוך ארגז הכלים העמוק שלו את האסטרטגיה אשר תוביל את הלקוח להיות מרוצה מן התוצאה אז אריאל הוא הבחירה המושכלת.
עו"ד שרית אדוני אברהם
עו"ד שרית אדוני אברהם
לקריאה נוספת
הלבנת הון
הלבנת הון – לא מה שחשבתם

מה היא הלבנת הון? "הלבנת הון היא עשיית פעולה ברכוש, לעתים באמצעות המערכת הפיננסית, במטרה להטמיע רכוש, שמקורו בפעילות עבריינית, בתוך רכוש הנושא אופי חוקי

קרא עוד »