ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

עורך דין צווארון לבן

ראשי / עורך דין צווארון לבן

המערכת מולה החשוד/היחיד עשויים להתמודד היא רבת משאבים, גדולה ולעיתים מסואבת ומקובעת. זו הסיבה שעורך דין צווארון לבן יוצא המערכת, שמכיר את המערכת, ויודע איך עובדות מבפנים, ויכול לבחור מתוך ארגז הכלים העמוק שלו את האסטרטגיה אשר תוביל את הלקוח להיות מרוצה מן התוצאה, הוא יתרון וערך מוסף של ממש.

עורך דין צווארון לבן ורואה חשבון – אריאל נוטע

"לארגז הכלים" שנאסף ונצבר במרוצת השנים ישנו ערך מוסף רב עבור קהל הלקוחות. 7 שנים בהן עבד ברשות המסים, במהלכן ריכז חקירות כלכליות מורכבות. במסגרת חקירות בתחום הלבנת ההון חקר בין היתר, מנכ"לים, סמנכ"לי כספים, ועורכי דין ורואי חשבון מן המובילים בארץ.

בנוסף, כרואה חשבון מוסמך אשר עבד מספר שנים במשרד רו"ח הגדול בארץ EY- רכש עו"ד אריאל נוטע ראיה והבנה חשבונאית אשר יש בידה לסייע ולהשתכלל עם ההבנה המשפטית בתחומים הכלכליים והמסים.

כמי שאת התמחותו עשה בפרקליטות הפלילית – בצוות הכלכלי- "צווארון לבן" ומסים.
כחלק מעבודתו טיפל בתיקי הלבנת הון חמורים ובמקרים של עבירות צווארון לבן לרבות שוחד ומרמה.
טיפל בתיקי מס פליליים חמורים כנציג התביעה.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שירותי המשרד בתחום צווארון לבן

ייעוץ לפני חקירות בעבירות הלבנת הון
רשות המסים, להב 433, ימ"ר

כיום, במרבית החקירות הפליליות המשמעותיות ישנו פן של הלבנת הון. לא משנה אם מדובר בחקירות אשר מנוהלות על ידיי רשות המסים, או יחידות העילית של משטרת ישראל (ימ"ר, להב 433).

משרדינו מתמחה בייעוץ וליווי נחקרים בעבירות הלבנת הון. בעבירות כלכליות, ישנה רלוונטיות מיוחדת לייעוץ איכותי לפני החקירה

ייעוץ לפני חקירה

ייצוג בהליכי תפיסה לשם חילוט
החל משלבי החקירה המוקדמים ועד למתן פסק דין בתיק עיקרי

עורך דין צווארון לבן המייצג הן נחקרים/חשודים והן בצדדי ג' אשר טוענים לזכות בנכסים שנתפסו. במסגרת החוק, קיבלו יחידות החקירות, סמכויות תפיסה משמעותיות, אשר לעיתים רבות מתנגשות עם זכויות קנייניות ואחרות. הרשויות מעוניינות להותיר בידן את השליטה על הנכסים שנתפסו, כך למעשה, הן בעמדת מינוף לקראת חילוט נכסים על ידי בית המשפט.

משרדינו מתמחה בבקשות לשחרור נכסים תפוסים במסגרת חקירות פליליות. הן בשלבי החקירה והן בשלבים המקבילים עת מתבררת האשמה בבית המשפט.

עורך דין צווארון לבן

ייצוג בבית משפט לנאשמים בעבירות הלבנת הון

בחוק איסור הלבנת הון ישנם מספר סעיפים רלוונטיים אשר עשויים להיכלל בכתבי אישום. הסעיף המשמעותי ביותר הינו סעיף 3(א). כאשר מוגש כתב אישום הכולל את סעיף אישום זה, יוגש הוא לבית המשפט המחוזי. משרדינו מתמחה בייצוג נאשמים לפי חוק איסור הלבנת הון. על פי רוב, אישום לפי חוק איסור הלבנת הון יגיע בנוסף לאישומים נוספים.

משרדינו מתמחה בייצוג נאשמים בבתי משפט בעבירות כלכליות לרבות, עבירות על חוק איסור הלבנת הון.

ייצוג משפטי בעבירות צווארון לבן

מדוע לבחור עורך דין צווארון לבן יוצא המערכת?

כמי שבמסגרת תפקידי ברשות המסים, חקר והוביל חקירות הלבנת הון מסועפות ומורכבות לעיתים בשיתוף פעולה עם יחידות העילית של משטרת ישראל. מכיר אני, את האופן בו המערכת רואה ומנתחת את ההתנהגויות החשודות של החשודים/נאשמים. לא זו אף זו, במסגרת תפקידי בפרקליטות הפלילית, ניתחתי ותכללתי פרשיות רבות העוסקות בהלבנת הון. כך שכאשר אני מחבר את הידע והמקצועיות שצברתי משלל זוויות ורשויות האכיפה השונות, יש לי את הכלים, לייעץ או לייצג, חשודים/נאשמים מתוך מטרה, להביא אותם לתוצאה המיטבית של ההליך בפניו הם עומדים.

מדוע לבחור עורך דין צווארון לבן שהוא גם רואה חשבון?

מאחר ובהליכים כלכליים עסקינן, עולה צורך בנוסף לידע ומקצועיות של עורך דין הבקיא בדיני הלבנת ההון, גם למי שמקצועי בגזירת החוקים ובטכניקה של התחשיבים העומדים בבסיס ההליך. כמי שעבד כעסק בראיית חשבון בעבר, ועבד מספר שנים באחד ממשרדי רו"ח הגדולים בארץ (ביג – 4), יש לי את היכולת לשלב את נקודת המבט החשבונאית, לתוך ההליך אשר עומד בפני הלקוח, וכך בעצם, לייעץ לו באופן הרמטי בכדי להגיע לתוצאה מיטבית עבור הלקוח בתום ההליך.

עורך דין מסים אריאל נוטע

אין חכם כבעל ניסיון - עורך דין צווארון לבן

דירוג כובים
ברצוני להמליץ על אריאל, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. כאשר יש מקרים מורכבים שמגיעים אליי למשרד, אני יודע שיש כתובת שלא אהסס להפנות אלייה - והיא אריאל נוטע.
המלצה על רואה חשבון עקיבא
רו"ח עמרי ביטס
אריאל נוטע הוא עורך דין וחשוב מכך - שותף לדרך. אריאל מלווה את המשרד שלי בתיקים מורכבים, ובכל משימה שנדרש אלייה - הוא עשה אותה על הצד הטוב ביותר ותוצאות לשביעות רצוננו. ממליצים בחום.
רו"ח עופר עקיבא
רו"ח עופר עקיבא
כאשר יש צורך בעורך דין אשר מכיר את המערכות, יודע איך הן עובדות מבפנים ויכול לבחור מתוך ארגז הכלים העמוק שלו את האסטרטגיה אשר תוביל את הלקוח להיות מרוצה מן התוצאה אז אריאל הוא הבחירה המושכלת.
עו"ד שרית אדוני אברהם
עו"ד שרית אדוני אברהם
לקריאה נוספת